My adventure down under

Het aftellen kan beginnen!

Over vier weken is het dan zo ver! Dan ben ik net aangekomen op Sydney Airport, waar ik door mijn hostmum zal worden opgehaald. Het gezin waar ik heen ga heeft twee kinderen, een meisje van drie en een meisje van vijf, lekker druk dus

Wink
.

Mijn vlucht naar Sydney begint op donderdag 18 augustus om 11:15 Nederlandse tijd en landt in Sydney op vrijdag 19 augustus om 19:15 lokale tijd (11:15 Nederlandse tijd). Dat betekent vroeg opstaan donderdag, want ik moet drie uur van tevoren inchecken, 8 uur 's ochtends dus.

Reacties

Reacties

Jeanne

Jeej Wat leuk! En Spannend!

Donna

Jaaa, ik heb echt struggels met wat ik wel en niet mee ga nemen hahah

Josine

Jaaa spannend! Haha succes met het uitzoeken ;)

mamma

Hopelijk kan je nu een beetje bijslapen na die ontzettend lange reis. Geniet van je avontuur, veel plezier daar!
Liefs, mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!